پیامبرقرن بیست و یکم!

شخصی ادعای پیامبری نموده و به مردم پیامش را ابلاغ میکرد. او رابازداشت کردند و به دادگاه بردند و او در پاسخ به سوال قاضی که اگر واقعاً پیامبر هستی کتابت کجاست گفت: "من کتاب ندارم، جزوه به مردم میدهم." حضرت صبغت الله مجددی، پیامبر قرن بیست و یکم و رئیس سنای افغانستان کتاب ندارد، جزوه هم نمی دهد، اما به او نعوذاََ با الله چون "وحی منزل" الهام میشود که چه تصمیمی بگیرد و در این مورد، از کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری حمایت نماید. حضرت صبغت الله مجددی برای حمایت از کاندید خاص به خداوند متوصل شده و به قول حدیث شریف استخاره نموده است و به او الهام شده است از حامد کرزی حمایت کند. وی که این الهام خدایی توسط "استخاره" به او را در بین خبرنگاران بیان میکرد، در پاسخ به سوال خبرنگاری که خواستار وضاحت بیشتر و تفیسر جامع تر از این پیام روحانی بود گفت: "معلوم است که استخاره کردیم، به ما یک اشاراتی شد از طرف خداوند که به همین (کرزی) رای بدهید." حضرت صبغت الله مجددی که همزمان رئیس کمیسیون تحکیم صلح نیز هست و به امت طالب خود حق دسترخوان داده و آنها را مورد حمایت مالی جامعه جهانی در قالب تحکیم صلح قرار میدهد، گفت که حمایت خود را از نامزدی آقای حامدکرزی در انتخابات، به کسانی اعلام می کند که "منتظر مشورت" او در این زمینه بوده اند.

 به نظر میرسد منظور از منتظران مشورت این پیامبر، همانا طالبانی هست که در صورت سقوط رجیم کرزی به آنها حق دسترخوان داده نخواهد شد. سید شریف یوسفی، یکی از حواریون حضرت صبغت الله مجددی و رئیس دفتر کمیسیون مستقل تحکیم صلح افغانستان درمراسمی به مناسبت پیوستن هشتاد تن از "مخالفین دولت" به جمع جیره گیران تحکیم صلح که درمقرآن کمیسیون دایرشده بود گفت: " این مخالفین و ناراضیان دولت مربوط به گروه طالبان وحزب اسلامی از ولایات کاپیسا، میدان وردک، لوگر وغزنی به اثرسعی وتلاش کمیسیون مستقل تحکیم صلح به ریاست حضرت صبغت الله مجددی به این کمیسیون پیوسته اند." وی ضمن یاد آوری از فعالیت های کمیسیون تحکیم صلح گفت که ازبدو تأسیس این کمیسیون طی چهارسال گذشته بیشتر از هشت هزار مخالف دولت ازطریق این کمیسیون به پروسه تحکیم صلح افغان پیوسته است. در واقع این بدان معنی است که هشت هزار مخالف دولت، قسمتی از اعاشه شان را برای سرکوبی اردوی ملی، پلیس ملی و مردم افغانستان از کمیسیون نامبرده دریافت میکنند. به هر صورت،  حضرت به گفته خودش "بسیار دقت کردیم، استخاره ها کردیم، و بسیار کوشش کردیم که به کسی رای دهیم که برای آینده افغانستان مفید باشد." وی می افزاید: " بعد از بسیار تحقیق، و بسیار مباحثه و سنجش های عجیب و غریب، آخر به همین نتیجه رسیدیم که آقای کرزی با آنکه بعضی اشتباهات در گذشته کردند اما دیگر تکرار نکنند، بهتر دانستیم که به ایشان نظر مثبت دهیم و از طرف ما به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شوند." در واقع این اظهارات حضرت دور از واقعیت نیست مخصوصاً این سنجش های عجیب و غریب وی در مورد جلالتماب کرزی.

این پیامبر الهام گیرنده و استخاره کننده نه تنها امت طالب خود را معاش میدهد و حق دسترخوان، بل از بدو تشکیل کمیسیون حمایت از طالبان، تلاش نموده تا به نقل از یک منبع تحکیم صلح چهار صد زندانی افغان را از زندان های تحت کنترول آمریکا در افغانستان و گوانتانامو آزاد سازند. براساس فهرستی که وزارت دفاع امریکا منتشر کرده در خلال چارسال گذشته نزدیک به پنجصد زندانی ازسی و پنج کشور جهان در گوانتانامو محبوس بوده اند که هفتاد و شش تن آنها را افغانها تشکیل میدهند. حاجی اکرم یکی دیگر از حواریون حضرت صاحب ویکی از اعضای شورای عالی کمیسیون تحکیم صلح میگوید براساس اطلاعات آنها بعضی از این زندانیان از چهره های برجسته گروه طالبان بوده اند. اکنون هم در میان اینها حدود بیست نفر افراد مشهور طالبان هستند. این حواری حضرت علاوه بر آن گفت : "کمیسیون سعی میکند زندانیان را چه آنهایی که درگوانتانامو نگهداری میشوند و چه آنهایی که در سایر زندان های تحت کنترول امریکائیان در افغانستان هستند همه را با ضمانت های قومی آزاد کند." او گفت صدها تن در نتیجه چنین تلاشها تاکنون آزاد شده اند اکنون نیز در زندان های نظامیان امریکایی چه در گوانتانامو و چه در بگرام افراد وابسته به پنجصد و یک خانواده زندانی اند و خانواده های آنان در خواست کتبی برای آزادی آنها به ما سپرده اند ما هم این در خواست ها را به گوانتانامو و بگرام فرستادیم، در نتیجه ای چنین تلاش ها تاکنون سه صد و هشتاد تن از هردو زندان آزاد شده اند." شکی نیست که حضرت صاحب برای رهایی این عده از امت خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده و به قول معروف پیش هر کس وناکس روی انداخته تا با رهایی رهبران طالب، طالبان منسجم تر به دولت و ملت افغانستان حمله نمایند. گویا این پیامبر، کاری جز رهایی امت طالب خود از زندانها، وظیفه ای دیگری ندارد. به هر منوال، حضرت آنچنان سرگرم حمایت از امت طالب خویش بوده وهست که حتی کارکرد های هفت ساله آقای کرزی را متوجه نشده است و به همین جهت دست توسل به استخاره کردن زده است. و در اخیر حضرت مجددی چنین فتوِﻯ داد که حامد کرزی، در میان سایر نامزدهای انتخابات از "درجه حسنات" بالاتری برخوردار است. باید از حضرت استفتاء گردد که منظور از "درجه حسنات" بالاتر آقای کرزی نسبت به نامزدان دیگر ریاست جمهوری افغانستان چیست؟

 

عیسی احمدی "مسیحا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد